We zijn er!

11 augustus 2018 - Bangkok, Thailand

Gisterenavond zijn we in Bangkok geland. Met een half uurtje vertraging vielen de vluchten erg mee.

Met de taxi zijn we richting Lamphu tree house hotel gereden en daar kregen we een mooie kamer.

Gelijk even wat gegeten en daarna zijn we lekker naar bed gegaan.

Vandaag (11 augustus) zijn we met de taxi naar Khlong Lat Mayom gegaan. Een markt met een klein stukje floating market.  Eerst hebben we een tochtje met een longtailboot gemaakt en daarna zijn we de markt over gegaan.

We vonden nog een fish spa waar Senna,Madée en ik even lekker voor zijn gaan zitten. Ondertussen nam Pascal een voetmassage.  Madée gierde het uit van het lachen, al dat gekriebel gaf haar de slappe lach.

Na de spa zijn we allerlei dingen gaan proeven op de markt. Loempiaatjes, een soort poffertjes van kokosmelk en kruiden, pittige kip op een stokje, sateetjes en nog veel meer. Het smaakte ons heel goed.

Na de markt zijn we richting het Unicorncafe gereden. Hier is alles zoeter dan zoet en aangekleed als eenhoorn. Ze vonden het geweldig!

Met een unicorn warme chocomelk en omringd door allemaal knuffels en beelden van eenhoorns kon de dag niet meer stuk!

Vanavond even een rustig avondje. We moeten nog even een beetje in het ritme komen...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mary Reintjes:
    11 augustus 2018
    Hey wat leuk om jullie eerste verslag te lezen! Ik zie dat giegelkontje zo voor me hahaha ze zei het al ik ga met me voeten in een visjesbad! Nu even in het ritme gaan komen en lekker genieten met z,n viertjes! Ik zie jullie volgende verslag met plezier tegemoet.

Kus voor jullie 4tjes xxxx Papa en Mama
  2. Thijmen:
    11 augustus 2018
    Heey Pascal, Linda, Senna en Madée, fijn om te horen dat alles goed is en de vluchten zijn meegevallen. Na z’n lange vlucht is een Spa meer dan verdiend.
    Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie

Groetjes uit Frankrijk

Thijmen (vriendje Madée)🤙
  3. Henk Cordes:
    12 augustus 2018
    Opa en oma cordes wij komen net thuis van de verjaardag van Ida de buurvrouw is 70 jaar geworden nu net even jullie verslag gelezen geweldig weer dat julie weer zo veel plezier hebben en Pascal ja zon voet massage lijkt mij ook wel wat alleen dat gekietel al weer het nog werd helemaal gek maar goed gewoon doorgaan met genieten en Maddee leuk he de volgende keer hier met de voeten in de vijver wat een fisch partie is vertel je ons maar een keer tot het volggende verhaal ben nu zelf ook moe en ga naar bed goede nacht allemaal samen .