Another day in paradise

21 augustus 2018 - Ko Pha Ngan, Thailand

Weer een dag in het paradijs.

Het is prachtig weer en we hangen lekker in het zwembad. Af en toe nemen we een duik in zee, dat de temperatuur heeft van badwater!

Gisteren hadden de mannen hun "mannenmiddag" en hadden een afspraak in de spa, waar ze een rug en schouder massage hadden met hete stenen.

Ze vonden het Heerlijk!

Omdat het verder vol was hebben Madée en ik vandaag om 17.00 uur ons  "vrouwenuurtje" dan krijgen we allebei een Thaise massage met kokosnootolie (van 2 uur 😁😁😁) we hebben er nu al zin in.

Voordat we vandaag gingen lunchen nam ik nog even een foto van een hagedis bij ons huisje. Terwijl ik naar binnen liep zag ik toch iets veel interessanters....  er zat een slang bij de voordeur! Omdat we natuurlijk niet wisten of deze gevaarlijk was of nietg hebben we er toch maar iemand bijgehaald. Het halve dak werd gesloopt en ze konden vertellen dat het geen gevaarlijke slang was, maar hij had zich helaas verstopt. We moeten de deuren dicht houden zodat hij er niet in kan.

Nou, we hebben er dus een nieuw huisdier bij laten we maar zeggen.

Ik zit hier nu heerlijk aan het zwembad te genieten van het mooie weer. Dat gaat ons prima af hier 😉

1. Mary & Rob:
    21 augustus 2018
    Ik heb dan toch liever een kat als huisdier, maar ja, je hebt het daar niet altijd voor het zeggen. Geniet lekker van de massages en hoop dat de slang snel verdwijnt.
  2. Linda:
    Ja ik ook hoor !! Gaan we doen
  3. Henk Cordes:
    21 augustus 2018
    Wat een verwennerij met die masages,,en ook nog een nieuw huisdier erbij,ik heb liever holly,hopelijk verdwijnt die slang snel.nog veel plezier samen,groetjes,💋💋💋👶
  4. Robert & Sabine:
    21 augustus 2018
    Wat klinkt dat fijn! Heerlijke niets doen dag op zo'n mooi plekje op de wereld :)
    Het nieuwe huisdier gwn een naam geven hahaha dan is die ineens iets leuker😏
    Liefs van ons x