Wat Arun en lekker shoppen

12 augustus 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen zijn we eerst naar de wat Arun geweest. We hadden een lekker zonnetje dus dat was mooi.

We waren hier al snel klaar en gingen onderweg naar chatuchak market, dé weekend markt van Bangkok.

Met zo'n 8000 kraampjes verdeeld over 30 secties, hadden we genoeg te zien.

We hebben heerlijk geshopt. Rond de klok van 13.00 nog even een voetenmassage met z'n vieren zodat we daarna weer fris verder konden.

We hebben ons rotgelachen met z'n vieren in relaxstoelen in een klein hokje gepropt.

Rond de klok van 17.30 hebben we een taxi naar Rambuttri genomen, waar we wat hebben gegeten.

Het is vandaag moederdag in Thailand en we zagen nog een groep Thai met vlaggetjes, kaarsjes en een grote foto van de queen mum zingen voor  haar.

De queen mum is de moeder van de koning en erg populair hier.

Net alles weer klaargezet voor onze trip van morgen.

Morgen gaan we eerst de hele dag met snelle boten door de klongs en daarna nemen we de nachttrein naar Surat thani.

1. Maureen:
    12 augustus 2018
    Hey allemaal,
    Klinkt allemaal weer geweldig, inclusief het unicorncafe!!! Morgen veel plezier op de klongs en op naar het zuiden! x
  2. Mary Reintjes:
    12 augustus 2018
    Leuk om dit weer te lezen! Het vermaak zit er al goed in! Leuke foto`s van jullie voetenbadje. dank je wel voor de mooie foto die je stuurde xxx
    op naar het volgende avontuur liefs papa en mama