Een hele lange rit terug

4 augustus 2019 - Enschede, Nederland

Vanmorgen werden we om 6 uur gewekt door een, naar mijn smaak, iets wat te vrolijke dame via de intercom.

Even rustig wakker worden en om 7 uur konden we naar de auto. Om half 8 reden we al van de boot af en was het lekker rustig op de weg. Even een lekker plekje opgezocht om te ontbijten en gelijk weer verder. De aankomsttijd thuis werd steeds later. We begonnen met 15.15 en het was al 19.30...

Er stond dus aardig wat file. Dat bleek ook wel bij Hamburg. Wat een auto's! We probeerden een andere route via de stad naar een andere snelweg, dat scheelde wel wat, maar was ook niet zaligmakend.

Uiteindelijk nog maar naar de Mac Donalds geweest om de vakantie af te sluiten, kids ook weer happy...

We waren om 19.30 uur uiteindelijk thuis. Dat het viel nog mee. Gelijk alles mooi opgeruimd en dat was het alweer.

We kunnen terugkijken op een prachtige reis. Noorwegen is mooi... de Lofoten nog mooier, dus wie weet komen we ooit nog eens terug