Kayaken en weer terug naar Bangkok

30 augustus 2018 - Bangkok, Thailand

29 Augustus

Vandaag alweer onze laatste dag in Ko pha ngan. Na een lekkere rustige ochtend hebben we vanmiddag een kayak gehuurd en hebben we een flink stuk de zee op gepeddeld. We zijn op 2 onbewoonde eilandjes geweest en dee kids voelden zich bijna Robinson Crusoe.

Nadat we vanavond de laatste was opgehaald hebben en even lekker bij het food center gegeten hebben, zijn we de laatste spullen in  gaan pakken. Nog 1 drankje op onze fijne veranda en dan naar bed.

30 Augustus

De wekker ging al heel vroeg. Om 6 uur werden we opgehaald om naar de pier gebracht te worden. De beste man dacht dat hij een vliegtuig bestuurde dus we waren er al in een klein half uurtje. Na ingecheckt te zijn mochten we gelijk al op de boot. We vermaakten ons wel. We kwamen keurig op tijd aan in Don Dak en daar stond onze bus al te wachten. Na ruim 1,5 uur waren we op het vliegveld van Surat thani en de vlucht ging ook precies op tijd. Om 14.40 kwamen we aan in Bangkok en met de taxi waren we met drie kwartier in het hotel. Het zwembad, waar we dit hotel voor geboekt hadden, was net in renovatie, dus dat is jammer. Gelukkig is er nog een zwembad. Maar we gaan eerst naar Rod fai trainmarket. Wat een eind rijden was dat! Het was zo druk op de weg dat we er ruim een uur over deden!

De markt zelf viel een beetje tegen, het was mn kleding en eten. Maar we vermaakten ons wel.

De grab terug ging een stuk sneller en we hebben een heerlijke nacht geslapen na een drukke dag...

1. Mary & Rob:
    31 augustus 2018
    De laatste belevenissen waren weer prachtig, we hebben genoten van je reisverslagen, met de mooie foto's. Jullie zijn al behoorlijk op de terugweg nu je weer in Bangkok gearriveerd bent. Wij wensen jullie een prettige terugvlucht en een veilige terugreis over de weg naar huis.
  2. Henk Cordes:
    31 augustus 2018
    Sluit mij volledig aan bij het bovenstaande
    Hele fijn e terug reis en gezond weer thuis
    Tot ziens
  3. Linda: