Koken en scooteren

25 augustus 2018 - Ko Pha Ngan, Thailand

Vandaag waren we op tijd wakker.

We begonnen met een scooter ritje naar Mae Haad, aan de andere kant van het eiland. Er zijn hier niet al teveel wegen dus we moesten behoorlijk omrijden om er te komen. Onderweg zijn we nog even gestopt bij Paradise waterfall, maar die was niet zo paradijselijk als het klonk.

Mae Haad was mooi. Zacht wit strand en palmbomen met een leuke schommel erin.

Omdat we om 13.00 uur de kook cursus hadden, moesten we daarna ook al terug naar Thong Nai Pan Noi.

We waren mooi op tijd en begonnen met de loempiaatjes met garnalen. Dat vouwen was nog een hele klus.

Daarna hebben we kip cashewnoten, kip in zoetzure saus en pad thai gemaakt.

Uiteraard hebben we alles lekker opgegeten.

Gelijk nog even een handige wok en spatel gescoord voor thuis 😁

Daarna zijn we weer teruggereden voor het vervolg van vanochtend. We gingen naar ao chaloklum waar we heerlijk gezwommen hebben. Ook hier weer een mooi wit zacht strand met prachtig helder water.

Het volgende strand was Haad Khom. Ook dit strand was prachtig, maar doordat we een uur nodig hadden om terug te rijden en we voor het donker terug wilden zijn, konden we hier niet meer zwemmen.

S'avonds de scooter weer teruggebracht en daarna nog even wat gegeten bij de foodcourt.

1. Mary & Rob:
    26 augustus 2018
    Wederom leuke belevenissen en veel strandbezoekjes, lekker relaxed toch, dat is weer eens wat anders als een super-doe vakantie hè. Geweldige foto's weer en wat een gaaf scootertje zeg Pascal. Op naar nieuwe belevenissen, geniet ervan.
  2. Henk Cordes:
    26 augustus 2018
    Henk en gerrie,wat een leventje ,lekker eten beetje zwemmen,weer leuke dingen gezien,mooie foto s,trouwens leuk hoor ,en samen lekker gekookt,wel een vakantie waar van je uitgerust straks terug kunt komen,nog veel plezier samen liefs opa en oma,