Onze laatste dag in Bangkok

1 september 2018 - Bangkok, Thailand

31 Augustus

Vandaag is onze laatste dag in Bangkok alweer aangebroken!

We wilden nog graag ko Kret, dus dat staat voor vandaag op het programma.

Ko Kret is een aangelegd eiland midden in de Chao Phraya rivier, waar nog een fijne rustige sfeer te vinden is.

We hebben te tuktuk naar de Thaewet pier genomen en daar zijn we op de lokale riviertaxi naar Nonthaburi gestapt.

In Nonthaburi hebben we een klein race longtailbootje gehuurd die ons in een klein half uur naar Ko Kret heeft gevaren.

Op ko kret hebben we fietsen gehuurd en zijn we het eiland over gefietst. Door het groen, tussen de huisjes door en met hier en daar een winkeltje en tempeltje hebben we ons prima vermaakt.

Na 2,5 uur werden we weer opgepikt door de bootsman en gingen we weer terug naar Nonthaburi.

Daar hebben we nog even de markt bezocht en hebben we wat gegeten voor we weer met de riviertaxi naar de Thaewet pier gingen.

Toen we terug waren in het hotel hebben we nog een uurtje gezwommen en hebben we weer een tuktuk genomen naar de Chatuchakmarkt. Omdat het zzo druk is op de weg rond de klok van 18.00 uur, gaat dat veel sneller als de taxi.

Daar hebben we ons de hele avond heel goed vermaakt en tegen 23.15 uur waren we weer terug.  De laatste rommel in de tassen en dat was het alweer...

1 September

Vanmorgen vroeg zaten we om 6 uur al aan het ontbijt. Nog even genieten van de laatste stukjes fruit ed....

Om 7 uur was onze grab taxi er en alles liep voorspoedig.

Nu zijn we op het vliegveld van Bangkok en mogen we boarden. Het zit er weer op.

Sawadee ka Thailand, see you soon ❤

1. Henk Cordes:
    1 september 2018
    Welkom thuis en dan weer gewoon de sleur in ook aan dit avontuur komt een einde .tot de volgende ontdekking .Henk en Gerrie Cordes