Lekker niksen

20 augustus 2018 - Ko Pha Ngan, Thailand

Vandaag hebben we een super relaxed dagje gehad.

Na het ontbijt zijn we richting het zwembad gegaan ( met uitzicht op zee :-)..)

En dat beviel eigenlijk zo goed dat we daar ook gebleven zijn.

De kids speelden lekker met wat andere kinderen en wij konden mooi een boek lezen..

Een strandwandeling was toch wel het meest inspannende onderdeel van de dag 🤣

Om 16.30 was alles op het strand gesloten, ook de restaurantjes, want er was een groot feest vanavond.

Er is bij de plaatselijke school een soort fund raising waar alle plaatselijke restaurantjes hun eten verkopen in stalletjes. De opbrengst gaat naar de school.

Het was inderdaad groots opgezet en echt op se Thaise manier met veel kleurtjes en licht.

Het was erg leuk en we hebben heerlijk gegeten.

Daarna nog even lekker op de schommel op het strand gezeten en daarna lekker ons bedje in..

1. Henk Cordes:
    20 augustus 2018
    Goede Morgen Wat jullie vandaag hebben gedaan doen wij elke dag zonder zwembad ieder op zo,n mannier maar voor jullie is best lekker alles op zon tijd de foto spreken weer boek delen mooie kiekjes bedankt hier voor . het eten is bij jullie elke dag bijzonder net als hier aardappel met boontjes en speklap geniet verder hier alles goed en tot de volgende bericht .
  2. Mary & Rob:
    20 augustus 2018
    Hoi kids,
    Dat ziet er weer rot uit voor thuisblijvers, wat een nare omgeving, dat is afzien voor jullie. Een prachtstrand, inclusief zwembad, heerlijk (goedkoop!) eten en lekker niksen.
    Nou geniet er maar van.