Niksen en naar Bottle beach

27 augustus 2018 - Ko Pha Ngan, Thailand

26 Augustus

Tja vandaag maar weer een beetje relaxen. Lekker gezwommen en allemaal weer een massage gehad.

We vermaken ons wel zo lekker bij het zwembad en op het strand...

Vanavond relaxen we verder in de hangmat op de veranda, met de jungle geluiden en kikkers op de achtergrond.... heerlijk!!!

27 Augustus

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan.

Tijdens het ontbijt werden we opgezocht door mensen die we in Bangkok al hebben leren kennen en de kids waren gelijk allemaal weer erg enthousiast. Die hebben zich de hele ochtend weer prima vermaakt samen.

Rond de middag hebben we besloten om maar weer een scooter te huren en naar Bottle beach te rijden. Dat bleek een hele tour te worden. Het is niet ver maar de weg ernaartoe liet nogal wat te wensen over.  Een dirtroad met flinke geulen en los steen met behoorlijke stijle stukken. Na 1 keer nog net niet languit te zijn gegaan en een giga stijl stuk te gaan gaf ik de pijp aan Maarten. Bekijk het maar met je strand, maar dat ga ik niet doen.  Klaarblijkelijk was is ik niet de enige die dat stijle stuk teveel van het goede vbond, want er stonden nog een paar scooters. Na een ruim half uur lopen kwamen we aan op Bottle beach 2, welke bekend staat als 1 van de mooiere stranden van ko Pha Ngan.

Dat wisten blijkbaar meer mensen, die vrolijk de boot genomen hadden, het was noggal drukbezocht.

Er hing wel een lekker sfeertje dus we hebben de rest van de dag daar doorgebracht en naarmate het later werd, werd het ook rustiger, dus dat was fijn.

Natuurlijk moesten we ook de hele weg stijl weer omhoog, wat een behoorlijke klim was.

Halverwege kwam er een politieauto omhoog ( die zaten te relaxen op het strand, hadden we gezien) en gelukkig vroegen ze of we mee wilden rijden. Heel graag 😁

Het laatste stuk met de scooter weer omhoog was gelukkig beter doen.

Vanavond lekker spelletjes gedaan met zijn viertjes en niet al te laat in bed omdat we er morgen vroeg uitgaan...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mary Reintjes:
    28 augustus 2018
    Zo te lezen heb je nog nooit zo`n rustige relax vakantie gehad! Op de klim na dan hahahahaha ik zou ook de pijp aan maarten gegeven hebben op zo`n takkeweg. Maar als je dan een lift terug omhoog krijgt en ook nog van de kit dan kan je dag niet meer stuk hihihih. Nog effe lekker genieten het zit er bijna weer op! Kus voor deetje en senna xx
    En ook voor jullie natuurlijk xx