Rust roest..

24 augustus 2018 - Ko Pha Ngan, Thailand

22 Augustus

Vandaag hebben we wederom een dagje niks gedaan. Nog even en dan ga ik hier nog aan wennen 🤣

Onze massage gisteren ging niet door dus die hebben we voor vandaag kunnen plannen.  Hij was echt heerlijk!

We zijn alle kanten opgeslingerd en zitten weer wat losser in ons vel..

We hadden ook een tafel gereserveerd voor de bbq van vanavond bij ons resort. Het is hier nogal populair dus het was nodig. De massage duurde tot 18.30 en we hadden een tafel om 19.00..dat kon net..dachten we...not!!! Alles was op, sorry no have!!! Nou geen bbq dus.

Morgen maar wat eerder eten voor een keer dan maar...

23 Augustus

De kids vermaken zich hier prima. Ze spelen de hele dag in het zwembad en hebben vriendjes gemaakt...maar bij mij begint er toch wat onrust te kriebelen..er is zoveel meer dan dit fijne zwembad en het prachtige poederwitte zachte strand...

Vandaag waren we wel op tijd voor de bbq. We hebben een stuk tonijn, baracuda en supergrote king prawns besteld. Het was heerlijk!

24 Augustus

Tja omdat er toch kriebels zijn hebben we vanmorgen even wat info ingewonnen over scooters en auto's huren, kookcursussen en midgetgolven.

We zijn eerst naar Thong nai pan nou gewandeld, het andere strand. Hier zit een lokaal restaurant welke ook kookcursussen geeft. Die hadden we al snel gevonden. We hebben ons ingeschreven voor morgen.

Op de terugweg liepen we langs de midgetgolfbaan. Daar hebben we ons ook even goed vermaakt.

Uiteraard heb ik gewonnen 😎

Daarna hebben we twee scootertjes gehuurd en zijn we even naar Mai pen rai gereden in Thansadet, waar we de vorige 2 keer dat we op ko pha ngan waren geslapen hebben.

Het sfeertje hing er nog wel een beetje maar er was wel heel veel veranderd.

Na het bezoek aan Thansadet en de waterval zijn we weer terug gereden.

Even gezwommen en terwijl we bijna klaar waren om te eten viel er een flinke bui. Vandaag dus in het restaurant gegeten en niet met onze voetjes in het zand. De regen hield gelukkig snel op.

Met een voldaan gevoel gaan we zo lekker naar bed.

1. Mary Reintjes:
    24 augustus 2018
    Hi daar! Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben, en ja het zal Linda niet zijn als het gaat kriebelen om wat te gaan ondernemen! Wat rot zeg om met je voetjes in het zand te genieten van de rust en het lekkere eten. Zo gezegd zo gedaan he Lin op naar die scooters!! Ben benieuwd wat voor lekkers je gaat maken morgen. Enne effe lekker niks doen kan geen kwaad geniet er maar van straks kunnen jullie er weer tegenaan!
    Liefs Papa en Mama xxxx
  2. Henk Cordes:
    24 augustus 2018
    Jaja losser hier ,
    Moeilijk om hier op te reageren weing beleeft dus weinig te schrijven het belangrijkste is dat jullie je kunt vermaken kijk kriebels heb ik hier ook wel maar moet denk ik nog wel een paar weken wachten voor wij iets kunnen ondernemen maar goed gedult wordt soms beloond hopen wij jullie hebben nog even de tijd om diverse leuke dingen te ondernemen zijn jullie wel aan vertrouwd wachten gewoon even af sukkes verder groeten aan de kids en een knuffel .opa en oma Cordes