Scooteren

28 augustus 2018 - Ko Pha Ngan, Thailand

Vanmorgen waren we vroeg opgestaan, want we gaan vandaag scooteren.

Ons eerste doel is Haad Son, oftewel Secret beach. Aangezien het er niet meer zo secret is willen we er dus vroeg zijn.

Bij aankomst waren we inderdaad de eerste en het was er prachtig!

In het restaurant hebben we ontbeten met een fantastisch uitzicht.

Er gingen overal schommels in de palmen en hangmatten en het water was er aquablauw. Super idyllisch.

Daarna zijn we naar Haad Mae gereden en via de kustlijn zijn  we alle leuke strandjes afgereden en hebben we af en toe gezwommen.

We vonden ook nog ergens een palmboom die over het water hing en daar moest natuurlijk ook nog even voor gestopt worden. Dat bleek aardig hilarisch te zijn want ik kwam er heel mooeilijk op. Het zeewater was daar ook nog eens zo warm dat badwater kouder aanvoelt.

Toen we terug waren werden we opgewacht door de kinderen die we in Bangkok hebben leren kennen, ze wilden graag met ons eten vanavond.  We hebben een gezellige avond gehad met zijn achten. Zij gaan morgen weer richting Bangkok en we merken dat het de laatste dagen steeds rustiger wordt hier.

Nog 1 dagje relaxen en dan gaan ook wij weer naar Bangkok...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mary & Rob:
    29 augustus 2018
    Hoe rustiger hoe beter in zo'n oord. Wij zijn zeer benieuwd naar de foto's van dit zo te horen paradijselijke oord. Jullie zullen ongetwijfeld zeer relaxed thuiskomen en lekker bruin natuurlijk.
  2. Henk Cordes:
    29 augustus 2018
    Goede morggen samen ,
    Die fotos van de palmbomen zo heerlijk hangd boven de zee wel erg apart wat moet ik meer van zegen de fotos zeggen genoeg nog even genieten en aan alles komt een eind het is hier ook vrij rustigen het weer vandaag weer goed .groeten