Nog even lekker genieten

3 augustus 2019 - Hallingby, Noorwegen

Vandaag onze echte laatste volle dag in Noorwegen doorgebracht.

Nadat we heerlijk buiten hebben ontbeten bleek de waterpomp toch nog bepaald naar behoren te werken. Vanmiddag kwam de broer van de eigenaar langs om de pomp te maken en bleek deze in de rivier vol met planten te zitten, dat was het probleem dus.

Inmiddel hadden we met emmers de hottub met water uit de rivier gevuld, du die zat al vol. Het wa svandaag heerlijk weer. Met 27 graden en een volle zon hadden we nooit gedacht de laatste dag zo door te brengen.

We hebben heerijk kunnen zwemmen en ravotten in de rivier en zo nu en dan gingen de kids even varen.

Ondertussen hebben we ook genoten van de ligbedjes en een boekje in de zon.

Vanavond werd de hottub goed gebruikt en zijn we lekker in de sauna en het stoombad geweest. Heerlijk genieten dus.

Natuurlijk hebben we samen getoast op een fijne vakantie met onze laatste wijntjes.

Morgen mogen we wat langer in ons huis blijven, tot 15.00 uur en daarna zullen nog wat van de omgeving bekijken voor we echt richting Oslo terugrijden en op de boot naar denemarken stappen. Nog even een paar uur genietn van deze heerlijke plek....

1. Henk Cordes:
    Hallo fam ,jullie hebben weer een prachtige vakantie gehad ,
    Genoten ,veel gezien vele indrukken opgedaan ,en tot zover zonder bijzonderheden ,
    Oke dan aan alles komt een eind sluit de vakantie af met een goede thuiskomst en wij zien jullie weer graag hier ,tot dan samen uit samen thuis groeten tot ziens . Fam Cordes
  2. Maureen:
    3 augustus 2019
    Hoi allemaal , vond het leuk jullie verhalen te lezen. Volgens mij hebben jullie een supervakantie gehad! Goede terugreis , zie jullie in Glanerbrug 🤗
  3. Mary & Rob:
    Hoi kids,
    De laatste loodjes....wat hebben jullie (voor Noorweegse begrippen) een mazzel met het weer gehad deze vakantie, we hebben alle foto's nog eens doorgenomen en begrijpen dat Noorwegen dit jaar een geweldige keuze was. Nou met lekker weer Noorwegen verlaten en op weg naar huis. Wel thuis, ervan uitgaande dat dit het laatste reisverhaal was?
    xxxxxmama en papa