Laatste dag in Khanom

17 augustus 2018 - Khanom, Thailand

Vandaag alweer onze laatste dag in Khanom.

Vanmorgen maar een keer ietsje langer geslapen en daarna nog even op pad met de zijspan. Het iis prachtig weer vandaag, dus daar willen we lekker van genieten.

Er waren nog 2 watervallen in de buurt die we graag wilden zien.

Eerst de Samed Choon waterval. Deze was met de zijspan bijna niet te bereiken en omdat we bijna begonnen te steigeren hebben we hem maar aan de kant gezet en zijn we gaan lopen.

Het was een prachtige omgeving en je kon aan alles zien dat het normaal gesproken een vruchtbaar gebied is. Maar helaas ook hier geen water in de waterval. Het is in dit gedeelte van Thailand in deze periode juist vrij droog en dan dus ook geen waterval helaas.

Toen door naar de Hin lad waterval helemaal aan het einde van Khanom .

Hier zat wel wat water in maar ook niet bepaald veel te noemen.

Maar we hebben wel genoten van de ritjes en de geweldige natuur.

Vanmiddag hebben we lekker gezwommen en heeft de masseur van een paar dagen geleden mij weer onder handen genomen.

Ik zit er nu dus weer compleet gemangeld bij. Nog een paar keer en ik ben weer als nieuw...🤣

Nu zo lekker op onze veranda genieten van alle geluidjes .. morgenochtend gaan we naar Don Sak voor de boot richting ko Pha Ngan

1. Mary Reintjes:
    17 augustus 2018
    Hoi kids, jammer dat je geen water in de watervallen had maar ja je kunt ook niet alles hebben hihihihi. Ik zie jullie al voor me op dat ding omhoog en dan steigeren! Lopen is dan toch wat veiliger. Zal je goed doen Linda die massage pas op voor je schouder he!
    Op naar Pha Ngan met nieuwe avonturen we kijken er weer naar uit. Kus voor jullie 4tjes xxxx