Over de atlantic road

20 juli 2019 - Kårvåg, Noorwegen

Vandaag was het Pascal zijn dag, althans, dat was de bedoeling.

Hij wilde heel graag de Atlantic road rijden, een van de turistvegen die Noorwegen rijk is en met bruggen over de Atlantic gaat.

We reden wel met pijn in ons hart weg uit Runde, wat is het daar heerlijk!

Onderweg een paar keer gestopt voor mooie plekjes en weer lekker gelunched onderweg.

Uiteindelijk kwamen we bij de beroemde weg aan.... Wat viel dat tegen! 1 mooie brug zoals op de foto en dat was het.. En we hebben inmiddels heel wat mooiere wegen gereden dan deze. We hadden een huisje aan het water en het was nog vroeg dus we hebben de rest van de dag lekker boekjes gelezen en gerelaxed. Dat was veel leuker als het hele doel van vandaag :-)

Ze hebben hier zo'n lekkere douche dat we er bijna niet onder vandaan te plukken waren.... heeerlijkkkk!!! Inmiddels doorgeweekt in ons lekkere bed geploft voor vast een prima nachtrust.

Morgen wordt een beetje een tussen dagje, we moeten even wat km maken om naar de Lofoten te komen, maar we hebben als het goed is wel een leuk tussenpunt uitgezocht, in een boerderijtje.

1. Henk Cordes:
    21 juli 2019
    Dag fam ,
    Je kunt niet altijd het geluk mee hebben maar op de foto het is wel een indrukwekkende brug ,ach en rust zo af en toe is ook niet verkeerd gisteren hebben wij hier ook wat regen gehad hadden we nodig hier de komende week weer een tropice week van tegen de 40 graden maak je borst maar nat morgen beter voor jullie groeten opa en Oma cordes.