Geweldige uitzichten en lekker naar het strand

27 juli 2019 - Fredvang, Noorwegen

Vanmorgen was de mist zo goed als weggetrokken. De zon scheen heerlijk aan de hemel en  verdreef alle laatste restjes mist als snel.

We zijn gelijk richting de Krgenalvika rots gereden en hebben de Ryten wandeling gemaakt. De wandeling was geweldig! Onderweg zagen we meren en konden we uitkijken over de stranden met de groen blauwe zee.

Vanmiddag zijn we naar Ytresand beach gegaan en hebben we de hele middag lekker aan het strand gelegen. De kids hebben in de golven gespeeld ( hoe gaaf is het om te kunnen zeggen dat je in zee gezwommen hebt op de noordpool ...) en zelfs Pascal heeft een duik genomen.

Vanavond nog even naar Ramberg gereden om te zien hoe dat eruit ziet als de zon zo mooi schijnt... mooi dus :-)

Morgen gaan we weer met de boot naar Bodø en daarvandaan weer over de poolgrens naar Mo i Rana, waar we een hytte hebben aan het meer. Zonder stroom en water.

1. Mary Reintjes:
    27 juli 2019
    Hoi kids,
    Zo lekker gewandeld in de ochtend en lekker relaxen in de middag. Fijn dat het weer jullie gunstig gezind is. Morgen op de boot en helaas morgen geen verslagje. We genieten van al jullie prachtige foto's en Noorwegen is door jullie met deze opnames prima gepromoot.
    Onze complimenten.
    xxxxxxxxxxx mama & papa
  2. Henk Cordes:
    28 juli 2019
    Goede morgen allemaal
    Ook ik heb vanmorgen al een ochtend wandeling gemaakt met de hond alleen de omgeving is zeker iets anders .de warmte is gelukkig iets minder dus dragelijk die foto van Madee en Pascal van red mij prachtig , nu een verkoelende boottocht vandaag lekker tocht en dan een dag zonder onze beschaving geen stoomend water dus geen verspilling toen ik geboren ben hadden wij het ook niet water uit de regen put ach alles wend
    Nu een prettige voortzetting van jullie prachtige vakantie en geniet zo lang het kan .een paar stevige knuffels en de groeten.