Op naar Khanom

14 augustus 2018 - Khanom, Thailand

Vanmorgen om tien over zeven kwamen we aan in Surat thani. We werden opgewacht door de eigenaar van Leeloo Paradise, de huisjes waar we nu naartoe gaan. Hij spreekt alleen Frans en geen woord Thuis of Engels, onvoorstelbaar!

De rit duurde ruim 75 minuten en we kwamen aan op een geweldige mooie plek. We hebben een heel mooi huisje in het groen , vlakbij het strand.

We zijn de hele dag naar het strand geweest. Heerlijk!

Er is een leuk strandtent met lekker eten en shaken in alle smaken.

Rond drie uur regende het een kwartier en hebben we maar een massage genomen. Daarna was het weer heerlijk.

Aan het eind van de middag hebben we vast onze zijspan opgehaald. Wat een gek ding! Maar we kunnen ons mooi verplaatsen zo.

Net weer heerlijk gegeten en nu lekker op de veranda met de geluidjes van de natuur om ons heen...

1. Henk Cordes:
    14 augustus 2018
    Wat jullie vandaag hebben gedaan lijkt mij zelfs nog wel wat de foto,s spreken boekdelen denk jullie wel om de kg extra begage moet tegen woordig zwaar voor betalen ha ha zit er allemaal perfect uit de kinderen genieten er ook van hebben ze ook nodig alles met elkaar het zit weer perfect inelkaar