Op naar Oslo

13 juli 2019 - Oslo, Noorwegen

Vanmorgen vroeg opgestaan zodat we op tijd in de rij stonden bij de boot. Ons Huisje was maar 5 minuten van de haven dus we waren er zo.

Wat een enorm ding is dat zeg! We hebben voor vandaag ook een hut gehuurd, dus we kunnen lekker relaxen. De boot vertrok een half uurtje later dan de bedoeling was, maar we waren in ieder geval mooi op weg. Even over die enorme kolos van een boot gewandeld en toen lekker op bed boekjes gelezen, spelletjes gedaan en een beetje gehangen. Dat heb je op een gegeven moment ook wel gehad en omdat we rond de klok van 16.00 uur de hut uitmoesten zijn  we lekker op het dek in het zonnetje gaan zitten. Onder het genot van een lekker ijsje genoten we van de zon en de dj die een lekker muziekje erbij draaide.

Om 18.30 kwamen we aan in Oslo en konden we vrij snel doorrijden richting Veme, waar we onze air bnb hadden voor deze nacht. We werden al Toegezwaaid door de vrouw des huizes en ontvangen met een lekkere worteltaart...laat dat nou net onze favoriet zijn :-)

We hebben nog even lekker op het terrasje gezeten (het is heerlijk weer hier) en daarna lekker ons bedje in gedoken. Morgen gaan we richting Aurdal...

1. Mary & Rob:
    14 juli 2019
    Wow het enthousiasme spat er vanaf. Van mamma al hele verhalen gehoord en las dat jullie super genieten daar, vooral jij met een kraanvogel haha. Nou kids heel veel plezier en veilige kilometers. Geniet ervan. Ik kijk uit naar jullie volgende avonturen.
    groetjes van mama en papa.