Zalm en zon

29 juli 2019 - Snåsa kommune, Noorwegen

vanmorgen zijn we op tijd weer weggereden uit ons "ouderwetse" huisje.

We zouden mooi weer krijgen, maar het bleek een beetje minder mooi uit te pakken. het was niet koud, maar wel bewolkt en we hebben zelfs wat regen gehad, terwijl er een strak blauwe hemel voorspeld was... Daar zijn ze hier in Noorwegen niet zo heel goed in, weer voorspellen...

We reden langs de Laksforsen en dat zag er wel mooi uit. Het bleek een zalm rivier te zijn waar de zalmen tegen de waterval in zwommen. Tja, aan de naam hadden we het al kunnen zien. Dat was wel heel gaaf om ze zo te zien springen.

Vanmiddag kwam in de buurt van ons huisje de zon tevoorschijn en daar hebben we lekker voor ons boerderijtje heerlijk van genoeten. Met een wijntje, boek en een strandstoel hebben we de middag lekker relaxed doorgebracht.

Morgen gaan we naar Oppdal..

1. Mary Reintjes:
    29 juli 2019
    Van het ene verhaal naar het andere hahaha gelijk erachteraan hoppa! Toch nog effe het zonnetje dus! Zozozozo had je nog wijn over hahahaha heerlijk he! Geniet nog maar lekker even van jullie laatste vakantiedagen.
    Liefs en nogmaals kusjes van ons xxxx